Hi all...for this entry i would like to say im sooooooo sorry to frens yang rajin tul give me tag....tapi sampai skang ndak terbalas ni...tu kimora,rahma,izan,mommy den ..minta ampun banyak2 ahh..bukan ku tak sudi..tapi ku terlalu sikit masa tuk ku membuat tag berkenaan...akan ku cari masa yang sesuai ya darlings....hehehe...take care all....love you much..xoxo
I just came back from Kampung last nite.My beloved grandfather passed away on Friday ,7.25pm selepas mengerjakan sembayang.Perginya atuk tercinta alhamdulillah dengan aman seolah dia tau dia akan pergi kerana bila di lihat Jenazah Atuk sungguh tersusun tangan dan kaki sedia teratur.Hati sungguh sedih bila memikirkan balik kenangan bersama atuk . Im the oldest grandaughter and cucu among the family. Alhamdullilah aku sempat melihat Jenazah atuk yang terakhir walaupuna kami memandu lebih kurang 6 jam tuk sampai ke kampung.Terima kasih atas sokongan suami ku yang tercinta serta anak-anak ku. Aku berdoa moga roh Atuk di cucuri rahmat dan di tempatkan dengan org yang beriman.Alfatihah....
Comments
ok bah, palan2 jak ko. o ya, jgn lupa ambi award ya ^-^
u r welcome and lots, and lots love to u ^0^