Skip to main content

Love at first sight...


Dah shopping semua?? as for me this is my last minute shopping..no more shoes and bag for me until the end of the year...huhu...Bila ku pergi ke 1b ku lalu Boutique Guess..telinga ku terdengar seperti ada memanggil ku bila ku pandang di tingkap kedai adusss...Love at first sigth....heheh...thank you hubby ku bagi bag and shoes..I really love it...this is my catch for Hari Raya..

Amboi beraya sakan plak aku..kalah lagi budak2 ni..hehe diorang baju dah beli awal lagik belum puasa lagik dah ready...skang giliran maknye plak...hihihi..senyum kambing aku dari kemarin mengenangkan 'Cinta Hatiku' dapat ku miliki.....

Comments

AzeanZea said…
me love de shoes.. kelmarin ku masuk juga ke Guess tapi ku tdk nampak kasut tu..
kasut tu semcm Charles n Keith..tapi cantik kasut tu...
nasib baik juga ku tdk nampak,silap2 terbeli tersama pula kita...hehe..
nine west pun jadi lah
Ratnariz said…
yan.kasut tu bukan guess..keke charles n keith tu...bag ja..guess..kekek..neway apa salah gak serupa lain2 uma bah...lain2 duwit...hehe
rahma said…
salam dear!!! wah melaram sakan la raya ni heheheee

btw, i tagged u ^0^

Popular posts from this blog

Alfatihah...

I just came back from Kampung last nite.My beloved grandfather passed away on Friday ,7.25pm selepas mengerjakan sembayang.Perginya atuk tercinta alhamdulillah dengan aman seolah dia tau dia akan pergi kerana bila di lihat Jenazah Atuk sungguh tersusun tangan dan kaki sedia teratur.Hati sungguh sedih bila memikirkan balik kenangan bersama atuk . Im the oldest grandaughter and cucu among the family. Alhamdullilah aku sempat melihat Jenazah atuk yang terakhir walaupuna kami memandu lebih kurang 6 jam tuk sampai ke kampung.Terima kasih atas sokongan suami ku yang tercinta serta anak-anak ku. Aku berdoa moga roh Atuk di cucuri rahmat dan di tempatkan dengan org yang beriman.Alfatihah....

Earth Hour Should I JOin in??

Well...the whole world or universe can i say is participating in the Earth Hour campaign.Tidak ketinggalan also Sabah...a few of my friends participated in this campaign by switching off their light for 1 hour..so the question is did i participate? To tell you guys honestly i did not...not saying that i dont love mother nature ..and earth of coz i love them why not..but...since at my place i've already participate unconditionaly coz we've been black out for almost 5 hours before the earth hour even started...and today i've received another notice from sxxb stated that on wednesday its gonna be a major black out from 9am to 5pm in our area. Wow...how many hour is that? and how much energy that we save for earth..?? count on it..so i dont feel bad by not participating in this campaign but i have no choice ...hehehhe...but like wise different people different perception.

La Boudior Fashion Show By Ambar

Yeesss..As i promised you people...I wanna share my activities with you all...I've been attending a fashion show hosted by Ambar/Asutra at Magellan last thursday.Its full of glamorous ladies..socialite from Kota Kinabalu and Kuala Lumpur..(aaah aku bukan socialite ah.heheh)so here is the picture of the model...but most of the picture is me and my lovely friendssss....love them ...(semua bini org ya..heheh)..its fun n i had a wonderful time.... We plak yg lebih2 begaya ni...heheh...bah bila lagik...all of us are mother and wife...busy with activities..ada yg loyer...ada yg pengarah..ada lecturer...but we manage to get together..hehe...