wow....sekali berblog tiba2 mengamuk kan..mesti kamu heran...been keeping this feeling for so long ..uda ndak tahan than i put it here on my private blog...a lot things been happened in my life..moving house,maidless,my career going well,family problem ..banyak lah kadang rasa cam mau give up but that is not me .i will keep on going strong for my family.Just now i came back from birthday party at Le meridien its donna's daughter elliya firdaus aman.the best bday party ever...kids had a blast..sampai ndak mau balik as usual meeting a lot of familiar faces and of coz friendssss...actually while typing this im on my bed and my half open ..mengantuk uda and tired so mind me if my crita melumpat-lumpat ..jap crita itu n suddenly tukar p lain hahahha...bah bah sebelum aku tetidur di atas laptop ni aku chow dulu any update do find me at facebook ah..hehehe....tata
I just came back from Kampung last nite.My beloved grandfather passed away on Friday ,7.25pm selepas mengerjakan sembayang.Perginya atuk tercinta alhamdulillah dengan aman seolah dia tau dia akan pergi kerana bila di lihat Jenazah Atuk sungguh tersusun tangan dan kaki sedia teratur.Hati sungguh sedih bila memikirkan balik kenangan bersama atuk . Im the oldest grandaughter and cucu among the family. Alhamdullilah aku sempat melihat Jenazah atuk yang terakhir walaupuna kami memandu lebih kurang 6 jam tuk sampai ke kampung.Terima kasih atas sokongan suami ku yang tercinta serta anak-anak ku. Aku berdoa moga roh Atuk di cucuri rahmat dan di tempatkan dengan org yang beriman.Alfatihah....
Comments
keep it up and take care.. :)