Skip to main content

Menghitung hari. .

Well u know. .(dengan slang minta puji) hihi. . ndak bah . .saja ja kacau kamurang.Lama tul ndak menghapdet blog ni kan.If uma kali ada hantu suda dudukminum kupi dlm dia hihi.Newayyyy sibuk bab menghitung hari jumpa org baru or should i say kekasih baru. . skang aku uda ada 3 org kekasih hati. . tamak haloba tambah lagik satu ni coming soon. . mmg hati berdebar debar dap dup dap dup. .setelah byk dugaan dan cabaran alhmadulillah masa nya kunjung tiba.

Di samping menunggu ketibaan kekasih hatiku yg cumil ni aku sibuk la atur sana sini sebelum aku bersarang selama 44 hari dlm uma . . maka tu yg aku sibuk kemas .bongkar uma.sambil2 mengumpul koleksi Ratna Riz Suitcase. aik tiba2 plak kan hihihuh tu plan besar aku pas beranak ni mau jadik tokei busana muslimah modern . . apa tu fashionably affordable motto online store n biz aku ni ngam kan hihi. .

ok enough say doa kan aku dan kekasih hati ku selamat dan semoga kita berjumpa lagik utk hapdate yg seterusnya. . ooops.sorry teda gambar ntah napa aku ndak buli hupload dr samsung tab ni bengong betul. . huhu

Comments

CathJ said…
all the best yer.. and take care..
Anonymous said…
semoga sumanya selamat rat... after ko perintah berkurung nnt jgn lupa bgtau bila kita main mekap2 d mary kay ah... all the best to u...
Nani said…
rajin suda Kak Ratna update... lama suda nda ke sini... ni blog baru ku, yg lama suda delete...

Popular posts from this blog

Alfatihah...

I just came back from Kampung last nite.My beloved grandfather passed away on Friday ,7.25pm selepas mengerjakan sembayang.Perginya atuk tercinta alhamdulillah dengan aman seolah dia tau dia akan pergi kerana bila di lihat Jenazah Atuk sungguh tersusun tangan dan kaki sedia teratur.Hati sungguh sedih bila memikirkan balik kenangan bersama atuk . Im the oldest grandaughter and cucu among the family. Alhamdullilah aku sempat melihat Jenazah atuk yang terakhir walaupuna kami memandu lebih kurang 6 jam tuk sampai ke kampung.Terima kasih atas sokongan suami ku yang tercinta serta anak-anak ku. Aku berdoa moga roh Atuk di cucuri rahmat dan di tempatkan dengan org yang beriman.Alfatihah....

Earth Hour Should I JOin in??

Well...the whole world or universe can i say is participating in the Earth Hour campaign.Tidak ketinggalan also Sabah...a few of my friends participated in this campaign by switching off their light for 1 hour..so the question is did i participate? To tell you guys honestly i did not...not saying that i dont love mother nature ..and earth of coz i love them why not..but...since at my place i've already participate unconditionaly coz we've been black out for almost 5 hours before the earth hour even started...and today i've received another notice from sxxb stated that on wednesday its gonna be a major black out from 9am to 5pm in our area. Wow...how many hour is that? and how much energy that we save for earth..?? count on it..so i dont feel bad by not participating in this campaign but i have no choice ...hehehhe...but like wise different people different perception.

La Boudior Fashion Show By Ambar

Yeesss..As i promised you people...I wanna share my activities with you all...I've been attending a fashion show hosted by Ambar/Asutra at Magellan last thursday.Its full of glamorous ladies..socialite from Kota Kinabalu and Kuala Lumpur..(aaah aku bukan socialite ah.heheh)so here is the picture of the model...but most of the picture is me and my lovely friendssss....love them ...(semua bini org ya..heheh)..its fun n i had a wonderful time.... We plak yg lebih2 begaya ni...heheh...bah bila lagik...all of us are mother and wife...busy with activities..ada yg loyer...ada yg pengarah..ada lecturer...but we manage to get together..hehe...