Skip to main content

Siapa yang emo skang ni???

Ni inbox saya dapat dari fb...berkali saya minta maaf insist gak mau tau napa saya ndak nampak..pastu in the end dia putar belit cakap saya yg emo...padahal saya uda awal ckp ndak nampak n sorry ...ringkas dan padat masi gak mau tau napa saya boleh ndak nampak..ndak ka heran manusia gini ...heran heran....

Between You and Rahsia Kuih Mak Limah

Rahsia Kuih Mak Limah April 25 at 10:39am Report
sapa izinkan awak masuk nama awak sediri...admin mana benarkan???? .

Ratna Hj Abdul Halim April 25 at 10:54am saya tak tau plak tak boleh ,minta maaf ya..saya suda add frens berminggu lepas tp nama saya takde dlm list since boleh edit saya ingat boleh buat sendiri..saya minta maaf ya..
Sent via Facebook Mobile .


Rahsia Kuih Mak Limah April 25 at 5:27pm Report
sapa cakap x der...sy sendiri masuk nama awak lam list..cam mana awak kata tak der .


Ratna Hj Abdul Halim April 25 at 5:32pm saya tak perasan byk sangat..saya dah minta maaf nak apa lagik ..tak melenting mmg saya tak perasan..minta maaf yerk..
Sent via Facebook Mobile .


Rahsia Kuih Mak Limah April 25 at 5:37pm Report
bukan melenting..sy tny nape cakap x der...sy sendiri masuk nama awak....macam tu melenting ker .


Ratna Hj Abdul Halim April 25 at 5:42pm ya Allah dah mmmg saya kata tak nampak nak buat camner? cara awak mmg melenting cam awak tak penah buat salah or tak penah silap pandang ker? manusia la kita ni mmg la pandai silap pandang ...camner awak bleh ckp camtu saya tak nampak bukan sengaja ingat saya bodoh ker nak buat hal camni ..awak nak saya buat apa? nak cium kaki awak ker nak minta maaf? benda kecik org dah minta maaf byk kali awak nak saya buat aper ? sekali lagik saya kata saya minta maaf...
Sent via Facebook Mobile .


Rahsia Kuih Mak Limah April 26 at 9:18am Report
terpulang la ratna...sy tak suka emo-emo nie...sy tny awak dr awal nape masuk nama sendiri...tu jer...ni melarat sampai cium kaki ler apa ler...adoi....sy tny soalan ni bukan pada awak jer...org lain pun sy tny..diorg jawap ok jer..."minta maaf x tahu"....fine ler...sy ok jer...adoi....klu sy nak bising awak pun buat pa...fb ni bukan leh bw mati pun.....sy tny soalan pendik jer....ni satu kilomiter saya dpt jawapan...so ter pulang pada awak ler...bye wsalam .


Ratna Hj Abdul Halim April 26 at 10:09am dan saya bagi jawapan pendek jugak mulanya saya tak nampak n saya minta maaf napa tanya lagik..sapa yg emo tanya balik kali?



(pastu dia cakap minta maaf fine ler..nampak di atas tu dia balik2 ckp napa ndak nampak dia ..if dia cakap fine ler mula2 napa dia balik2 tanya kan....ndak ka sot ni hahahaha..heran oh.)

Comments

CathJ said…
itu pun dia nak mara... adui... ada2 ja...
Anne B. said…
hahaha!! lucunya tu orang kan, obviously dia yg memanjang kan cerita tp tuduh kamu pla...mmg x patut d layan sgt org gini kan, mcm gila pun ada. lol!!
Anonymous said…
haha sa tau ne..sabar sis,drg tu pn mcm bangga2 ja ada 'power' sana heh~ sabo je la~
Ratnariz said…
ada lagik tu ndak berenti dia msg hehehe...
lucu pulak penjual ni kan rat.....perkara kecil jak pun dia kata emo....huhuhu
hahahhaa..pelik lah tau ni si kak limah kah namanya...huhuhuhu
Anonymous said…
dari intro lagi dia sdh kasar ba rat.. ishhh tempeleng tu 7x ekekekekek...kite bako jerrrrr

Popular posts from this blog

La Boudior Fashion Show By Ambar

Yeesss..As i promised you people...I wanna share my activities with you all...I've been attending a fashion show hosted by Ambar/Asutra at Magellan last thursday.Its full of glamorous ladies..socialite from Kota Kinabalu and Kuala Lumpur..(aaah aku bukan socialite ah.heheh)so here is the picture of the model...but most of the picture is me and my lovely friendssss....love them ...(semua bini org ya..heheh)..its fun n i had a wonderful time.... We plak yg lebih2 begaya ni...heheh...bah bila lagik...all of us are mother and wife...busy with activities..ada yg loyer...ada yg pengarah..ada lecturer...but we manage to get together..hehe...

Parents Teaching DAy

My student Last friday I went to Rania school to take part on the school activities. Well im doing this because of Rania...she was so happy..and to my surprise im the only parents who participated in her class.....so i decide to make simple Princess Castle for her Class...

Weekend Mojo...

Well..well.its been a while...i didnt do any LO for my scrapping....been busy with BIG Things..and im sure once this thing is out..YOU GUYS gonna be very Happy especially for those who are crazy about scrapbooking..heheh watch out my update girls...its a surprise for SAbahan especially kk scrapbookers..hehhee...by the way this my LO out about RAnia ..did it during the weekend and I only took 30 minutes to do this..well i guess my mojo was on the high pitch .....kekkkee..