Skip to main content

Orang gaji aku pencuri!

Benda ni uda lama aku suspek tapi aku buat derk ja..ingat kan dia pandai sedar sendiri bab aku selalu la sindir2 dia jangan ingat barang aku banyak aku tak ingat semua tu...pastu aku beri kepercayaan la ngan dia ni jaga uma semua...tapi ni yg dia balas aku ..if aku ingat balik nak ja aku cekik minah ni..tapi d sebabkan aku ni mengandung jadik ndak la baik plak aku beraksi melebihi yg sepatutnya kan..

Pendek kan crita..petang tadi aku suru la anak2 aku kluar seperti biasa diorang main la d taman permainan di kawasan uma dan seperti biasa maid aku c pencuri tu ikut la anak2 aku teman main kat taman permainan tu..diorang keluar ja aku pun mula beraksi..kunci pintu masuk bilik c pencuri ni..

Bila aku selongkar..mak aiiih cam shopping plak dia d uma aku ni..kasut sampai 2 dia mau tapau ..baju jan kira la..mng aku semua pun ada..seluar...bayangkan dia suda keja ngan aku dekat 9 bulan tiap kali dia balik dia bawa bakul ..aku rasa dia uda confident or dia uda nekad mau berenti tu la ni one last kopek dia mau bedal semua harta aku ni..subhananalllah..manusia apa la camni...

Once dia sampai ja dari permainan tu ngan budak2 ..aku suru budak2 naik atas mandi n trus cakap ngan dia kemas pakaian ko skang ko kluar dr uma ni...cukup gak aku sabar tau...mayb tu la bab aku mengandung aku tak la over ..aku cool ja...bila dia kemas baju dia aku suru dia duk luar memandang kan time tu maghrib aku suru dia tunggu d luar sementara kami anak beranak semayang dulu...bila selesai antar la dia balik tpt dia...gitu baik aku kan..siap antar kan lagik dpn uma..ikut hati mau ja aku halau dia trus..tapi aku redha..cuma aku cakap apa yg dia dah curi aku ndak halal dunia dan akhirat ..aku suru dia ingat tu sampai bila...last word aku cakap ngan dia...Ko akan carik aku balik di Padang Masyar if ko Islam...insyallah....

Comments

yg dlm stor kali dia bedal sblm ni sbb ndak diingat barang2 yg di simpan..
HoneyBUZZin said…
alala.....brani dia tapau dlm rumah sis......
Nani said…
astghfirullah kak...... ya la faham juga kau marah tapi kasi halallah sebelum puasa ni.... anggap ja semua yang dia ambik tu sedekah... Pahala sedekah bukan sikit2... itulah aku buat bila org nda byr utang sama aku, atau kalau org pinjam barang nda kasi balik... Insya Allah, terus hati mu tenang...

kwn ku baru2 ni kena hutang duit rm2 ribu, tp org tu pindah tanpa bgtau. Kwn ku ckp klu aku mati, aku rela jadi hantu cari dia sampai dapt tp aku bilang, baik kau kasi halal, insya Allah hati mu tenang. Alhamdulillah, skg dia lega suda dan rela psl hutang tu...

Popular posts from this blog

La Boudior Fashion Show By Ambar

Yeesss..As i promised you people...I wanna share my activities with you all...I've been attending a fashion show hosted by Ambar/Asutra at Magellan last thursday.Its full of glamorous ladies..socialite from Kota Kinabalu and Kuala Lumpur..(aaah aku bukan socialite ah.heheh)so here is the picture of the model...but most of the picture is me and my lovely friendssss....love them ...(semua bini org ya..heheh)..its fun n i had a wonderful time.... We plak yg lebih2 begaya ni...heheh...bah bila lagik...all of us are mother and wife...busy with activities..ada yg loyer...ada yg pengarah..ada lecturer...but we manage to get together..hehe...

Parents Teaching DAy

My student Last friday I went to Rania school to take part on the school activities. Well im doing this because of Rania...she was so happy..and to my surprise im the only parents who participated in her class.....so i decide to make simple Princess Castle for her Class...

Weekend Mojo...

Well..well.its been a while...i didnt do any LO for my scrapping....been busy with BIG Things..and im sure once this thing is out..YOU GUYS gonna be very Happy especially for those who are crazy about scrapbooking..heheh watch out my update girls...its a surprise for SAbahan especially kk scrapbookers..hehhee...by the way this my LO out about RAnia ..did it during the weekend and I only took 30 minutes to do this..well i guess my mojo was on the high pitch .....kekkkee..