Skip to main content

kenapa??

Ok. .kenapa?? Tajuk pun dah tanda soal kan. . .first aku mau crita ni bukan la aku mau trip diri aku ni sahabat yg baik or kawan yg baik tapi sofar aku ndak la suka cari gaduh n so far aku ada ramai kawan. . napa aku ada ramai kawan hmmm mayb bab aku suka ramai kawan. . kawan ni ada byk kategori,ada kwn shopping,ada kwn antu movie . . kwn makankwn pendek kata.tu pun kwn gak kan. . aku akteli windu ngan kwn aku.zaman kolej dulu.Suka duka makan tak mkn sama2.Bila mkn musim teda wit aah tu la musim maggi mee nama dia. . hihi or yg paling best musim roti canai since.time tu roti canai satu baru 50 posen.so hentam 2uda.kenyang sampai besok hihi. .

aik aku melalut plak pasal roti canai .balik ke crita asal. . kenapa aku rela ilang kawan yg sengal maksud aku kwn yg konon.sayang kita tp deep jauh dlm benak dia mmg dengki jeles.tu ader .tp yg heran plak napa dia mau kwn plak ngan aku ni. . pelik bin ajaib pun ada. . bila ada salah faham bukan dok duduk bincang tp maki hamun sampai aku nak ckp pun terkedu. .pastu bertubi-tubi sms aku bagai rak siap hugut sumpah serana semua lengkap.

bila hati uda cool down baru menyesal cakap dah lepas . .bak kata org telajak perahu boleh undur terlajak kata sendiri mau ingat. betul ka tu. . ?dlm.erti kata lain biarpun kdg aku terasa gak nak kol n sms tp bila ku hingat balik mmg susah la mau telan. . hmmm ler uda namanya aku bukan nabi. . tp ndak pa aku forgive. . tp not forgotten aaah tu yg penting. .

yg penting skang ni aku sedaya upaya buat baik ngan org bab kita d dunia ni bukan nya lama kan. . so buat baik la kita ngan org ya. . jan suka ckp.pasal org diri sendiri tak hengat. .setiap pengalaman hidup jadikan pengajaran. . peace all. .

Comments

TaQuiLa said…
abaikan saja manusia camtu :)
Anne B. said…
betul3....;) plg la x suka sikap org yg gtu tu..
HoneyBUZZin said…
We can't please everybody......biarkanlah dia sis....
Anonymous said…
biarkan..biarkan..biarkan begitu saja.. uhuu oohooo (lagu ba ni tp aku lupa lagu apa dan lagu sepa ehehe)

Popular posts from this blog

Alfatihah...

I just came back from Kampung last nite.My beloved grandfather passed away on Friday ,7.25pm selepas mengerjakan sembayang.Perginya atuk tercinta alhamdulillah dengan aman seolah dia tau dia akan pergi kerana bila di lihat Jenazah Atuk sungguh tersusun tangan dan kaki sedia teratur.Hati sungguh sedih bila memikirkan balik kenangan bersama atuk . Im the oldest grandaughter and cucu among the family. Alhamdullilah aku sempat melihat Jenazah atuk yang terakhir walaupuna kami memandu lebih kurang 6 jam tuk sampai ke kampung.Terima kasih atas sokongan suami ku yang tercinta serta anak-anak ku. Aku berdoa moga roh Atuk di cucuri rahmat dan di tempatkan dengan org yang beriman.Alfatihah....

Earth Hour Should I JOin in??

Well...the whole world or universe can i say is participating in the Earth Hour campaign.Tidak ketinggalan also Sabah...a few of my friends participated in this campaign by switching off their light for 1 hour..so the question is did i participate? To tell you guys honestly i did not...not saying that i dont love mother nature ..and earth of coz i love them why not..but...since at my place i've already participate unconditionaly coz we've been black out for almost 5 hours before the earth hour even started...and today i've received another notice from sxxb stated that on wednesday its gonna be a major black out from 9am to 5pm in our area. Wow...how many hour is that? and how much energy that we save for earth..?? count on it..so i dont feel bad by not participating in this campaign but i have no choice ...hehehhe...but like wise different people different perception.

La Boudior Fashion Show By Ambar

Yeesss..As i promised you people...I wanna share my activities with you all...I've been attending a fashion show hosted by Ambar/Asutra at Magellan last thursday.Its full of glamorous ladies..socialite from Kota Kinabalu and Kuala Lumpur..(aaah aku bukan socialite ah.heheh)so here is the picture of the model...but most of the picture is me and my lovely friendssss....love them ...(semua bini org ya..heheh)..its fun n i had a wonderful time.... We plak yg lebih2 begaya ni...heheh...bah bila lagik...all of us are mother and wife...busy with activities..ada yg loyer...ada yg pengarah..ada lecturer...but we manage to get together..hehe...